maandag 4 juni 2012

Verjaardag vandaag

Beetje een rare dag, vandaag ben ik jarig en dus de nodige telefoontjes en berichtjes en mailtjes gehad. Maar ik voel mij helemaal niet jarig, vanmorgen gewoon om 6.00 uur uit bed gekomen (heb een oude hond, die moet dan echt even naar buiten) geen visite, ja mijn ouders maar mijn broers en en zusters die moeten allemaal gewoon werken. Ik denk niet dat ik mijn verjaardag vier want ik kan er op het moment niet zo goed tegen.

Gisteren wilde ik foto's maken die ik hier plaats maar dat lukte niet want de baterijen van de camara waren leeg, maar ik heb ze weer opgeladen en zojuist heb ik de foto's gemaakt.

Van het weekend had ik van een augurkenpot een windlichtje gemaakt eigenlijk door alleen 2 stroken tape er op te plakken.


Het zijn stroken opengewerkt zilverkleurig tape, ik moet zeggen dat ik het op de foto er minder mooi uit vind zien, maarja het is niet anders.

Ik had ook nog een kussen die ik vorige week wat haken betrefd klaar had gekregen.
Ik moet nu nog een hoes of eigenlijk 2 hoezen maken maar ik moet voor mijn schoonzusje die over 2 weken jarig nog een tas maken nu begint die wel op te schieten maar daar moet ook een voering in gemaakt worden en dat wil ik eigenlijk allemaal in eenkeer doen.



1 opmerking:

  1. Een beetje laat , maar alsnog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Je haakwerken zien er heel vrolijk uit, ben benieuwd hoe het eruit ziet als je ze verwerkt hebt. Leuk idee trouwens van dat windlichtje, ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands