dinsdag 19 juni 2012

PIF - Pay It Forward

Gisteren, aan het eind van de middag kwam de post 2 kleine pakketjes brengen, een ervan verwachtte ik maar de ander begreep ik pas wat het was toen ik de afzender zag. Dat was dus het Pif pakketje.

Natuurlijk vreselijk nieuwsgierig, heb ik eerst toch het pakketje open gemaakt waarvan ik wist wat het was...... twee kleine borduurwerkjes 'Paddestoelen' van 12 x 17 cm die ik op marktplaats had gekocht voor € 8,50 incl. verzendkosten.

Het volgende pakketje bevatten hele andere dingentjes, ik het pakketje open gemaakt en alles er voorzichtig uit gehaald, nou er kwam genoeg uit zeg, allemaal gehaakte bloemetjes,
hartje en vlindertjes knipvelletjes voor kaarten of eventueel scrap, geurzakje rozen en een geborduurd zakje, een 3d kaart een framekaart een boekje en nog een geschreven kaartje er bij. Alles bij elkaar zat er heel wat in die envelope.







 Zo als jullie allemaal kunnen zien was dit een heel leuk pakket om te krijgen.
Hiervoor wil ik Pauline van Borduurderij heel erg hartelijk bedanken, ik ben er heel erg blij mee, het boekje daar staan zo wie zo een paar leuke dingen in die ik de komende tijd weer kan maken. Nogmaals heel erg bedankt, het pakketje was een schot in de roos.
Maar nu moet ik deze PIF natuurlijk weer verder brengen, dus bij deze zoek mensen die het leuk vinden om zo'n pakketje thuis te ontvangen en het leuk vinden om 5 van dit soort pakketjes weer door te sturen. Het hoeft niet veel te kosten het gaat om de aandacht die er aan gegeven is, het is misschien ook wel handig om te zorgen dat het een brievenbuspakketje is.
Wie o wie wil meedoen met deze PIF = Pay It Forward


4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er blij mee bent!
    Het was leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he om zulke post te krijgen! Je hebt een mooie envelop gekregen, is veel aandacht aan besteedt...dat zie je gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaah, daar ben ik het helemaal mee eens en ben er daarom alleen al heel erg blij mee! Maar het zijn ook gewoon leuke dingetjes om te krijgen. Nu moet ik er nog 5 zien te vinden die ook leuke cadeautjes willen krijgen, in ieder geval 1.

      Verwijderen
  3. Euhh, als je nog iemand zoekt... Het lijkt mij leuk! Ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan en lees er nu ook voor het eerst over, maar het lijkt me wel wat! En wat moet ik nu doen?!

    groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands