donderdag 7 juni 2012

Mij nieuwe bolletjes katoen zijn net binnen gekomen!

Mij nieuwe bolletjes katoen zijn binnen gekomen, ze waren maandag al verstuurd maar blijkbaar is Belgie toch wel ver weg en kreeg ik ze vandaag binnen. Dat is dan tevens het nadeel denk om ze in een webshop in Belgie te bestellen maar aan de andere kant ik heb ze voor een leuk prijs en zonder verzendkosten




Wat ik al eerder heb geschreven zijn het 30 bolletjes en een leuke verzameling kleurtjes lijkt mij zo. Ik kom er even nog niet aan toe om ze te gebruiken want ik ben maandag middag met een vest begonnen en daarvan heb ik het grootste gedeelte van het achterpand klaar nog zo'n 28 cm maar de beide voorpanden en de mouwen moeten nog.
Het is wel het eerste patroon wat ik zelf ontworpen heb, dat betekend dat ik ideeen had die achteraf toch minder goed uit pakte en ik de zaak weer gedeeltelijk uit moest halen. Maar ja we komen er wel. En ik ben nog met een tas bezig voor mijn schoonzusje die over iets meer dan een week klaar moet zijn want dan is ze jarig, nu is het grootste gedeelte wel klaar dus dat ga ik wel redden.
Ik wens iedereen een goede gezondheid en veel liefde toe!
Tot de volgende keer

7 opmerkingen:

  1. Ik kan het niet aanzien.... wat heerlijk al die bollen en kleurtjes !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja fijn he, cadeautje van mijn vadere en moeder. Ik ben er ook erg blij mee.
    Gr, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die mooie bolletjes!
    Ik zou me niet in kunnen houden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik weet ook niet hoelang dat gaat duren maar ik ga een poging wagen.

      Verwijderen
  4. Hi Vrolijke Haakster! :)

    What a nice selection of cottons! Lovely colors too!

    I am from South Africa and my mother tongue is Afrikaans which means that I can understand your posts because of the similarity to my own language.

    Keep well
    Greetings
    Monica (Ansota)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig, ik heb een tijdje in Zuid-Afrika gewoond, in Sommerset en Stellebosch.

      Ik kan ook aardig Afrikaans lezen.

      Bedankt voor de leuke post en het volgen van mijn blog.

      Baie dankie, Aafke

      Verwijderen
  5. Wat zal jij blij zijn met deze voorraad! Als ik er alleen al naar kijk word ik al blij :D

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands