zondag 10 juni 2012

Krowshay D'Zine: How to crochet a Lariat

Krowshay D'Zine: How to crochet a Lariat: Why buy funky jewelry when you can make it yourself. Here is a little tutorial for those of you who would like to crochet a lariat. You ca...

Al is de blog nog klein (volgens mij vandaag begonnen) wil ik iedereen die hier komt toch even attenderen op deze blog, je moet tenslotte ergens beginnen.


Ze heeft hier een hele leuke bloemen ketting gemaakt en laat je precies zien dat in zijn werk gaat.
Misschien is het dan ook wel leuk om volger te worden van haar blog maar natuurlijk mag je ook volger van die van mij worden.

Heel veel haak plezier!!!

En tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Wow! Thank you so much for the link and for doing the post in my honor Aafke. You are very kind. And yes you are right that my blog is only starting out and we all have to start somewhere.

    Keep well en heel veel haak plezier!

    Monica (Ansota):)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands