vrijdag 29 juni 2012

Gisteren wat E-patternbooks gekocht

Ik heb gisteren wat E-patternbooks gekocht, allerlei verschillende, ze waren in de aanbieding en sommige hadden meer dan 50% korting.
Ik zal hier de 'Faeries, 6 magical designs' laten zien, ik heb ze gekocht bij:
E-PatternsCentral.com   De prijs is op dit moment $ 2,95 dat is 50% korting normaal was het $ 5,99
Haakboeken en boeken voor Quilten hebben ook grote kortingen, natuurlijk niet alles maar voor mij zat er wel het een en ander tussen, misschien zit er wat voor jou tussen.

Ik heb de Forest Faerie uitgeprint (dat is deze hier onder met de vos).
De grote is: 120 x 151 steken en werken op 28 count light mocha Quaker cloth over 2 draden werken





1 opmerking:

  1. dat ziet er leuk uit
    Ik nodig je uit op mijn blog voor een verrassing
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands