zondag 3 juni 2012

Nieuwe Bolletjes Katoen besteld

Ik vandaag net nieuwe bolletjes katoen besteld (ik moet mijn eigen verjaardagscadeautje bestellen) in het totaal 30 verschillende kleurtjes Lammy RIO 50 gr 125 m nld 3.00 / 3.50 1,80 per stuk. Als ik voor meer dan € 50,00 bestel heb je geen verzendkosten en ik wilde nog graag 2 haaknaalden 1.00 hebben die heb ik daar ook meteen maar besteld en het mooie is het heeft me geen cent gekost, ik heb de bestelling geplaatst en mijn moeder heeft betaald. Het zou fijn zijn als dat vaker kon.

 

Dit zijn een paar van de kleurtjes die ik besteld heb, ik ben enorm blij met deze nieuwe kleurjes want mijn voorraad kleurjes was aardig aan het slinken.
Maar voorlopig kan ik weer even voort.

1 opmerking:

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands