zaterdag 21 juli 2012

Mijn Honden

Hallo even geen haken of iets dergelijks maar nu een blog over mijn Honden: Bobo & Baja


Helaas leeft Bobo niet meer, die heb ik 18 juli 2011 in laten slapen, dat is dan nu een jaar geleden. Voor mij was het een drama om Bobo in te laten slapen ook al wist ik dat hij echt op was, hij had veel pijn en de pijnstilling werkte niet voldoende en op het laatst helemaal niet meer, maar het ging zo snel ik moest er ook aan wennen en daarbij komt 'je beslist toch over leven en dood'. Het is echt een duivels dillema, aan de ene kant wilde ik hem niet kwijt maar aan de andere kant wilde ik hem geen pijn laten lijden. En het ging ook zo snel in 3 weken tijd van een gezonde hond die nooit wat mankeerde tot naar het punt dat ik hem heb laten inslapen. Hij is bijna 15 jaar geworden. En nu is het dus een jaar geleden ik vind het nog steeds moeilijk want ik mis hem, maar heb geen spijt over de beslissing om hem in te laten slapen, nooit gehad trouwens, de weg er naar toe was vreselijk maar toen ik de beslissing had genomen en hem op schoot in had laten slapen was dat goed voor mij.
Bobo is trouwens een Malthezer en Baja is een York met hangoortjes. Baja is nu 13 jaar, dus die is ook niet één van de jongste meer maar hier op de foto is hij ongeveer 3 maanden oud. Ik wilde het even over mijn honden hebben, vandaar dat ik dit berichtje plaats.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit ook met ons deelt het is fijn als je iets kwijt kunt en kunt delen. Zeker als het iets moeilijks is als dit. Na een jaar ben je er toch nog mee bezig en dat kan ik me best voorstellen, het is toch ook een soort "kindje" dat je mist.En het is fijn weer aan hem terug te denken als ik het niet altijd makkelijk.

    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hondje is vijf en ik moet er niet aan denken dat er een moment komt dat ze er niet meer is. ZO gezellig in huis. IK ben ook met zo'n leuke deken bezig. Ik had nog allerlei kleurtjes katoen en vond toen een patroontje van granny's vierkantjes. Superleuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat het niet lekker met je gaat....
    Hopelijk kan je toch gauw weer voorzichtig wat handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vriend in te laten slapen is nooit leuk. Ook ik heb er mijn vriend in moeten slapen 4 jaar terug. Hij was 16 jaar oud en heeft een heel goed leven gehad maar in mijn hart blijft hij altijd.
    Heel veel sterkt en ik hoop dat je snel weer beter bent.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands