woensdag 27 juni 2012

Sprei van Granny Squares

Ik had een tijdje terug een 'Schotse Granny Square' sprei gezien, die vond ik zo leuk dat ik heb besloten om er zelf een te maken maar ik wilde het toch een beetje anders doen.
Ik heb wel een foto van dat sprei op mijn computer opgeslagen (ik weet alleen niet meer wie de eigenaar van die foto is) want op dat moment kon ik er echt niet mee beginnen om dat ik nog allerlei projecten had lopen die eerst klaar moesten.


Ik had trouwens ook eerst even naar dat sprei moeten kijken voor ik het katoen ging kopen maar goed heb ik niet gedaan en nu heb ik veel te weinig rood, maar ik heb toch niet genoeg katoen dus moet ik de volgende keer zorgen dat ik ruim voldoende rood bestel (ik ga het misschien ook wel halen want Echtstudio in Alphen a/d Rijn is hier niet zo ver vandaan).

In ieder geval word het dus een sprei van katoen. De eerste 23 vierkantjes heb ik klaar en ik wil zoveel mogelijk kleur combinatie's maken zodat het een lekker fleurig sprei word. Voorlopig kan ik nog wel even door, ik heb nog lang niet alle kleurcombianatie's gehad.

Voor de rest ben ik nog met wat andere dingen bezig maar die kan ik niet laten zien want dan een heel speciaal iemand zien waar ik mee bezig ben en dat is niet de bedoeling.


4 opmerkingen:

  1. Knap hoor!
    Al zoveel vierkantjes gehaakt...dat doe ik je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is fleurig zeg! Kunnen we wel gebruiken met zo'n zomer-die-maar-niet-wil-lukken!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Lekker Vrolijk een stuk beter dan het weer hier. Maar hij gaat mij de winter ook wel door helpen hoor want ik moet 600 vierkantjes hebben.

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands