vrijdag 4 mei 2012

Neverending Granny Square voor mijn Moeder

Ik zal vanavond hier nog een paar foto's plaatsen van de Granny Square die ik voor mijn moeder heb gemaakt voor Moederdag.






De gehaakte ronde kussen waar ik mee bezig was ligt nu te drogen op een handdoek waar ik ook foto's van ge maakt heb die zal ik hier ook meteen plaatsen.




Hier heb ik een toer hartjes in geplaats, dat vond ik wel grappig, morgen zal hij wel droog zijn en dan moet ik nog een ronde kussen maken want een kopen wordt niets heb ik al gemerkt, of ze zijn belachelijk duur of veel te klein de doorsnee is nu 41 cm maar hij moet er toch wel een beetje strak omheen dus de kussen moet wel wat groter, maar ik had gisteren leuke lapjes stof gekocht en een daarvan kan prima voor deze kussen gebruikt worden


1 opmerking:

  1. Wat een leuk kussen word het zeg!!Vrolijke kleurtjes!!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands