woensdag 2 mei 2012

Heerlijk avondje haken

De hele avond onweert het in de verte, er zijn 3 druppels regen gevallen en de vogels zingen er lustig op los de temp. is 17 C en ik zit hier voor het open raam heerlijk een ronde granny kussen te haken.
Je kan echt merken dat het wat warmer wordt al hoewel de temp. donderdag alweer gaat zakken las ik net in de weersverwachtingen. Maar dat mag de pret niet drukken voor nu is het een heerlijke avond.
Ik denk dat ik morgen de Never ending granny square voor mijn moeder klaar krijg, ik ben nu met de rand bezig dus die is ruim voor moederdag klaar, als hij klaar is zal ik daar ook een paar foto's van maken dan kan hij hier ook op het blog.
Ik hou het vanavond kort want dan kan ik nog even verder met de kussen, want de ene kant is wel bijna klaar maar de andere kant moet ook nog, ik weet alleen nog steeds niet of ik hem ga haken of dat ik een leuk lapje stof ga gebruiken, het zal denk afhangen of ik een leuk lapje stof kan vinden want wat ik heb vind ik hier voor niets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands