zaterdag 26 mei 2012

Een heleboel oude haakboeken gekregen

Vandaag heb ik een heleboel oude haakboeken gekregen, ze hebben waarschijnlijk al jaren in de tas gezetten waar ik ze in kreeg want ze roken een beetje muffig, maar een kniesoor die daarop let, ik heb ze wel meteen uit de tas gehaald en ga ze zo uit zoeken en inscannen dan komen ze hier op het blog te staan met de rest die ik al in gescand heb. Voor de rest ben ik nog met een kussen bezig, als deze klaar is kan ik samen met het ronde kussen de hoezen gaan maken en dan zal ik die ook hier op het blog zetten.



Eigenlijk heb ik verschillende projecten lopen er zijn er een aantal die zijn met een paar uurtjes klaar dus die zijn meestal de zelfde dag nog klaar, er zijn er een paar waar ik een dag of en paar dagen over doe of een week ef een paar weken en dan heb ik nog grote projecten en daar zal ik maanden over doen ook al omdat ik het project weleens tussendoor even weg leg om wat anders te doen wat ik op dat moment leuker vind. En zo blijf je bezig en dat is maar goed ook want ik ben geen ster in niets doen, dan wordt ik alleen maar vervelend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands