maandag 9 juli 2012

Druk weekend en geen internetverbinding

Van zaterdag tot maandag middag had ik 2 logees, het waren de kinderen van mijn jongste broer. Hun zomervakantie is vandaag begonnen, dus de komende 2 weken zijn ze door de week bij ons behalve de donderdag.

Maar goed zaterdag waren ze dus gekomen, opzich niks mis mee, waren het niet dat de DS van Thijs (de jongste van de twee) bijna leeg was en die moest geladen worden. Ik was boven nog even bezig onder andere ook nog even op het internet en was in ene mij verbinding weg. Ik kon zo gauw niet vinden wat de oorzaak was en ik moest toch weer snel naar beneden dus de computer afgesloten en naar beneden gegaan. We hebben de nodige dingen gedaan met de kinderen en daarna gaan eten, en ze mochten na het eten nog een half uurtje DSsen en rond een uur of 7 zouden mijn broer en schoonzus uit Duitsland bellen voor ze naar het feestje van Claudia zouden gaan die haar 50ste verjaardag vierde.
Ze belde ons mobiel, wat we al raar vonden, de jongens nog even gesproken en welteruste gewenst. Tot ik ze nog even aan de telefoon kreeg en vroeg waarom ze mobiel belde? Zegt mijn schoonzusje dat de vaste telefoon steeds in gesprek was.
Wij dus de telefoon nakijken nou die deed dus hele niets meer, ik gekeken bij de stekker van de telefoon, was de stekker van het stekkerblok waar de modem en de telefoon in zat eruit getrokken en zat de stekker van de DS laadstation erin. Mij werd natuurlijk meteen duidelijk wat er gebeurd was. Met Thijs gesproken dat hij niet zomaar stekkers uit het stopcontact kon trekken en dat dat eerst moest vragen.

De volgende dag zijn we met de kinderen weg geweest dus van mijn zondag was niet veel meer over en vanmorgen heb ik met de kinderen Uno gespeld en vanmiddag had ik geen tijd om even achter de computer te gaan, ik moet dus nog een hoop inhalen wat het bekijken van jullie blogs betreft, maar ik heb al wat bekeken.

Morgen schrijf ik verder over hoever ik met mijn Granny square sprei ben, ik kan verklappen dat die aardig groeit. Ik heb al wel foto's op de camara staan maar nu geen tijd om ze op de computer te plaatsen dus vandaag even geen foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands